Producenci

Adalbert’s to producent i dystrybutor, którego misją jest sprowadzenie na Polski rynek herbat oraz naparów najwyższej jakości. W poszukiwaniu najznamienitszych smaków i najbardziej fascynujących inspiracji wyruszyliśmy do królestwa herbacianych liści – Sri Lanki. Naszą ambicją jest umożliwienie każdemu spróbowania cejlońskiej herbaty, czyli gatunku naparu, który najbliższy jest temu, jaki uważano za prawdziwą herbatę prawie dwa wieki temu. Tak jak niegdyś Brytyjczycy przybyli do Sri Lanki z liśćmi herbacianymi z Chin, tak teraz Sir Adalbert przybywa do Polski z największym skarbem Cejlonu.



Ahmad Tea jest brytyjską firmą rodzinną, czerpiącą z czterech pokoleń tworzenia mieszanek herbaty. Wyrasta z pasji tworzenia najlepszej herbaty. Z biegiem lat, wraz ze wzrostem reputacji i rozszerzaniem się oferty Ahmad Tea, stało się oczywiste, że ludzie na całym świecie dzielą ich zasady. Chcą filiżanki herbaty, która jest czymś więcej niż tylko chwilowym odświeżeniem - przyjemnym, niezapomnianym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Na początku drogi  Ahmad Tea, jej dyrektor zarządzający obiecał: "Nie sprzedam niczego, czego nie pijam w domu".Ahmad Tea  kładzie nacisk na sprzedaż najlepszych liści herbaty - zwłaszcza pod względem smaku, aromatu, siły i konsystencji. Jest to wizja, która  nadal inspiruje całą firmę. Ahmad Tea jest znana z jakości herbat na całym świecie, a jednocześnie pozostaje firmą rodzinną, zgodną z wizją, która doprowadziła do jej powstania.




Arcaffe
W 1895 r. w Livorno bracia Antonio i Luigi Meschini rozpoczęli swoją pierwszą działalność: mały sklep sprzedający przyprawy, alkohole i kawę z Ameryki Łacińskiej i Jemenu. Kawa, którą wypalano i mieszano z pasją i wiedzą fachową, była sprzedawana do najpopularniejszych barów i kawiarni w mieście. Jednym z nich był Bar Roma, dla którego bracia stworzyli specjalną mieszankę w 1926 roku. Składniki są niemal identyczne od niemal stu lat, ta mieszanka nadal jest jednym z najpopularniejszych produktów firmy. Od tego czasu nasza podróż nigdy się nie skończyła. Sklep stał się dużą firmą, pracownicy dzielą się specjalistyczną wiedzą i know-how, firma sprzedaje na rynki międzynarodowe, ale pasja pozostała tą samą czystą, autentyczną pasją naszych przodków. Arcaffè jest dobrze zorganizowaną firmą zdolną połączyć długotrwałe doświadczenie i nowoczesne podejście proaktywne. Przez lata Arcaffè opracowywało złożone projekty w różnych miejscach świata, od Ameryki Północnej do Europy przez Bliski Wschód aż do Dalekiego Wschodu, niezmiennie z tą samą filozofią tworzenia i dostarczania doskonałości.




Bontadi produkty kawowe od 1790 r.
Miłość, poświęcenie, ciekawość: produkcja ręcznie wytwarzanej kawy to wszystko. I coś więcej. Aby kawa była najlepsza, należy wybrać najlepszy surowiec, wypalić ją z artyzmem, aby nie zepsuć jej charakteru, wydobyć z niej wszelkie aromaty, tak, by gotowy produkt był koncertem smaków i perfum. Tworzymy kawę od 1790 roku. W pierwszych dniach Carlo Bontadi był kupcem kawy; Prawie sto lat później wielka wnuczka Oddone'a zaczęła kupować do firmy pierwsze samochody, które stoją obecnie w naszym muzeum. Od tamtej pory firma się rozwinęła, osiągnęliśmy znaczny postęp techniczny w produkcji kawy, ale zachowaliśmy smak z tamtego okresu, smak ręcznie wytwarzanej kawy Bontadi.




Filozofią Bristot jest szacunek dla naszej tradycji. W 1919 roku Domenico Bristot, założyciel palarni, zaczął marzyć o stworzeniu mieszanki najwyższej jakości, która pozwalała na rozkoszowanie się doskonałym włoskim espresso. Wartościami wyróżniającymi markę Bristot są jakość i doskonałość. Nawet dziś silni doświadczeniem i wzruszeni pasją do tego, co robimy, oferujemy naszym konsumentom możliwość oddania się codziennemu luksusowi: doskonałemu espresso.




CARTE NOIRE powstało w 1978 r, w Cafe Grand'Mere. Założył je słynny twórca mieszanek Arabiki, Rene Monnier. Rynek kawy był wtedy zdominowany przez Robustę, CARTE NOIRE odróżnia się od innych kaw zbalansowanym smakiem, smakiem palonej brazylijskiej Arabiki i jej unikalnym aromatem. Po otwarciu opakowania, specjalny zawór gwarantuje specjalny aromat. Inspirowany kodami świata perfum z czarnymi, białymi i złotymi kolorami, kawa CARTE NOIRE jest wyrazem luksusu i zmysłowości.




Korzenie marki Cellini sięgają roku 1925, kiedy to Amleto Pieri zaczął pracować jako broker na rzecz zielonej kawy na rynku włoskim. Jego syn, Sergio Pieri, kontynuował pracę ojca jako wypalacz kawy. Jako koneser tradycji i jakości espresso, w ciągu kilku lat przejął wiodącą rolę w dostawach dla gastronomicznego rynku Toskanii. W 1992 Giovanni Pieri postanowił pchnąć markę Cellini w kierunku międzynarodowym w celu rozszerzenia firmy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w międzynarodowej branży kawowej i jego słabości do oryginalnego włoskiego espresso, Lutz Quasdorf, współwłaściciel Cellini SpA, był w stanie zaoferować cenne wsparcie dla tego projektu. Ze względu na rosnącą popularność produktów Cellini istniejące urządzenia produkcyjne w zakładzie wypalania kawy nie były już wystarczające. Dlatego w połowie 2005 r. kierownictwo podjęło decyzję o utworzeniu w Genui nowej palarni kawy, przy dużym zainteresowaniu opinii publicznej i entuzjazmie pracowników firmy. Dzisiaj najnowocześniejsza europejska prażarka zajmuje powierzchnię ponad 11 000 m2. Certyfikacja zgodna z normą ISO 9001: 2008 i IFS potwierdza zgodność instalacji do wypalania kawy z wysokimi standardami jakości.





CHELTON: Drodzy miłośnicy dobrej herbaty cejlońskiej, firma "CHELTON" z zadowoleniem przyjmuje klientów od ponad 15 lat dzięki wysokiej jakości produktom. Wszystkie surowce są starannie sortowane i mieszane przez najlepszych testerów. Chelton używa wyłącznie herbat z Cejlonu, co podkreśla symbol "Lew z mieczem", który można znaleźć na wszystkich opakowaniach naszej herbaty. Nie dodamy do naszych herbat tańszych surowców z innych plantacji, ponieważ najważniejsze dla nas jest konsekwentnie wysoka jakość herbaty. Dlatego ilość herbaty, którą dostarczamy na rynki międzynarodowe, jest ograniczona. Za każdym razem, gdy kupujesz tę markę herbaty, nie możesz wątpić w jego niezmienną jakość.





Delikatesy Dallmayr w Monachium to magnes dla zwiedzających. Rok po roku przyciągają ponad 1,4 miliona turystów z całego świata, a ta sama liczba mieszkańców odwiedza instytucję w samym sercu miasta. Kawa Dallmayr jest jedną z wiodących marek konsumenckich na niemieckim rynku napojów i napojów. Obok marki premium prodomo, najbardziej znanymi markami produktów są Capsa i Crema d'Oro. Każdego roku ponad 50 milionów kilogramów kawy palonych jest w własnych zakładach piekarniczych Dallmayr w Niemczech i sprzedawanych przez detalistów żywności lub bezpośrednio do hoteli, barów i restauracji.Dzięki ponad 80 000 automatów do napojów bezalkoholowych, zimnych napojów i przekąsek z działu Vending & Office Dallmayr jest również jednym z wiodących operatorów automatów do sprzedaży w Europie. Pomimo dynamicznego wzrostu w ostatnich latach, Dallmayr pozostaje rodzinną firmą.



Darboven to 150 lat kultury kawy: tradycja, odpowiedzialność i przyjemność. Przedsiębiorczość oznacza również zaangażowanie się w hanzeatyckim sensie - dla firmy, pracowników i społeczeństwa. Ponadto J.J.Darboven oznacza jakość, trwałość i niezawodność. Nazwa jest również synonimem przezorności i ostrożności z rodzinnego biznesu, który jest prowadzony przez czwarte pokolenie rodziny -  Alberta Darboven. W ciągu 150 lat od początków w kawiarence w Hamburgu firma Darboven opanowała międzynarodowe rynki, zatrudnia 1100 pracowników i 13 filii w dziewięciu krajach. Darboven to firma reprezentująca konsekwentne skupienie się na najwyższej jakości, ostrożnym zarządzaniu i szacunku dla wykorzystania zasobów naturalnych.




Grupa Zino Davidoff, założona w 1980 roku, jest rodzinną firmą z siedzibą w Szwajcarii, która produkuje ekskluzywne zegary, przyrządy do pisania i wyroby skórzane dla wymagających klientów, a także prestiżowe perfumy, okulary, koniaki i kawę. Davidoff zobowiązał się do zebrania najlepszych materiałów i składników, jakie oferuje świat. Od projektu, przez inspirację i rzemiosło - celem jest zapewnienie najwyższej jakości i niezawodności. To wszystko jest częścią filozofii doskonałości firmy Davidoff. Duch Zino Davidoffa żyje w firmie jako nieustające źródło inspiracji dla wszystkiego. Od rozwoju produktu po marketing i komunikację. Zasady firmy są jasne: produkty z marką Davidoff muszą reprezentować najwyższą jakość, styl, autentyczność, uczciwość i pozytywny styl życia przyjęte przez Zino.




Espresso jest jednym z najważniejszych symboli włoskiej kultury; Z tego powodu Gimoka angażuje się w produkcję kawy, aby przekazywać włoską tradycję społeczności międzynarodowej .Kawa Gimoka z odnowionymi liniami produktów to przyjemność, którą można cieszyć się wszędzie i o każdej porze: pojawia się w domach dzięki rozległej sieci dystrybucji, w sklepach specjalizujących się w sprzedaży saszetek i kapsułek, czy przy zakupach online. Znajduje się w biurach i miejscach publicznych z najlepszymi automatami. Aktywna obecność Gimoka w różnych segmentach rynku jest w rzeczywistości wynikiem szerokiego doświadczenia i wiedzy na temat potrzeb tak wielu konsumentów i licznych partnerów w świecie zawodowym. Zwracamy uwagę na jakość przygotowywania mieszanek, oferujemy unikalną i niepowtarzalną kawę, zdolną do podbicia każdego podniebienia. Mieszanki Gimoka podlegają sztywnej kontroli jakości dotyczącej wyboru surowca; Kontrole są zagwarantowane przez zespół profesjonalistów, którzy kochają swoją pracę. Monitorują oni wszystkie etapy produkcji, aby zapewnić doskonałą krzywą wypalania. Wypalamy kawę w Valtellinie, importujemy kawę bezpośrednio z plantacji Ameryki Południowej, Afryki i Orientu.




W 1948 r. Filippo Latorre powołał do życia na brzegach jeziora Garda firmę Caffè Haway, produkując własną mieszankę kawy, którą jego syn Lino później udoskonalił. Wynik czterdziestu lat badań doprowadził do udoskonalenia zarówno technik przetwarzania i wypalania kawy, jak i podniesienia jakości surowych ziaren i mieszanek, wybieranych bezpośrednio w obszarach uprawy w Ameryce Południowej, Afryce i Indiach. Lino Latorre swoimi podróżami i doświadczeniami pogłębił wiedzę i przekazał głęboką i namiętną "kulturę kawy" rodzinie i pracownikom firmy, przyczyniając się w latach 90-tych do założenia w Meksyku spółdzielni Indios. Spółdzielnia ta sprawiła, że lokalna społeczność stała się niezależnym producentem kawy, ustalając własne ceny i zasady pracy. W trzecim pokoleniu firma Latorre zobowiązuje się do kontynuowania swojej historii, koncentrując się na ścisłych i stałych kontrolach na każdym etapie produkcji we Włoszech i za granicą. Do dziś pasja do kawy, uwaga i szacunek dla ludzi są podstawowymi motywami codziennej pracy Caffe Haway.




Historia Illy zaczyna się w Trieście, we Włoszech, nad Adriatykiem, gdzie kawa po raz pierwszy weszła do Europy, a gdzie w 1933 r. założyciel firmy Francesco Illy opracował nowoczesną maszynę do espresso. Historia firmy Illy nadal, tworzona dziś przez prezydenta Andreę Illy, reprezentującą trzecie pokolenie rodziny Illy. Firma sprzedaje swoje produkty do 140 krajów, ich popisowa mieszanka to ziarna 9 rodzajów Arabiki z czterech kontynentów. Kawa Illy przyciąga miliony miłośników kawiarni w domu, w eleganckich hotelach, restauracjach i kawiarniach oraz w pracy, codziennie.




Johann Jacobs otworzył swój "specjalny sklep z kawą" 15 stycznia 1895. Sprzedawał w nim kawę, herbatę, kakao, czekoladę i ciasteczka. W 1907 roku otworzył własną palarnię kawy. W 1928 roku dostarczał już świeżo paloną kawę na terenie całej Bremy. W latach 30-tych XX wieku marka Jacobs zyskała własny klasyczny wzór pudełka. W latach 50-tych Jacobs wprowadził do oferty kawę bezkofeinową. W latach 60-tych pojawiła się Jacobs Kronung, firma rozwijała się bardzo dynamicznie. W latach 70-tych Jacobs wprowadził ekspres do kawy Filtermeister, który sprzedał się w 75000 egzemplarzy w ciągu pierwszego roku. W latach 80-tych Jacobs połączył się z firmą Suchard, tworząc markę Jacobs Suchard. W latach 90-tych Jacobs wprowadził nowy model transportu kawy, pociąg logistyczny, dostarczający do 1000 ton kawy dziennie. W latach 2000 nazwa koncernu przeszła kolejną zmianę, na Kraft Foods.Pojawiło się również więcej nowych produktów, Jacobs nadal zbliża ludzi do siebie oferując kapsułki z kawą, kawę ziarnistą, mieloną czy też specjalne mieszanki kaw.




Julius Meinl jest firmą, będąca ambasadorem wiedeńskiej kultury kawiarnianej od 1862 r. Julius Meinl stworzył pierwszą profesjonalną palarnię kawy w Europie. Poprzez ciągłe innowacje zbudował unikalną kulturę kawiarnianą, bazującą na wiedeńskiej tradycji. Od 1862 r. Julius Meinl oznacza doświadczenie, tradycję i najwyższej jakości produkty.





Kimbo to firma założona przez braci Rubino w 1963 r. Nazwa firmy przywołuje egzotyczne kraje, w których uprawia się kawę. W 2012 roku Kimbo podbiło kawiarenki w Sardynii, dzięki przejęciu historycznej firmy z Cagliari, La Tazza d'Oro. Firma sukcesywnie się rozwija, dzięki ścisłemu przywiązaniu do tradycji, doskonałej jakości, jak też funduszom zainwestowanym reklamę i infrastrukturę korporacyjną. Fabryka Kimbo w Neapolu rozciąga się na 40000 metrów kwadratowych, w której wyposażenie i procesy produkcyjne są ciągle ulepszane, stale gwarantując wysokie standardy, przy jednoczesnej dbałości o dyrektywy środowiskowe. Kimbo posiada własny hub logistyczny – 18000 metrów kwadratowych.




La Brasiliana – firmę założyli członkowie rodziny Govoni, którzy przez trzy pokolenia dotrzymywali kroku nowym technologiom. Jednocześnie zachowali tradycję wypalania kawy, tworząc niezapomniane, zrównoważone smakowo mieszanki. Przetwarzanie przemysłowe połączone z nadzorem doświadczonych wypalaczy kawy, ciągła chęć tworzenia nowych receptur i wprowadzania pracowników w tajniki wiedzy, są kluczem do osiągnięcia sukcesu. Laboratoria Kawy La Brasiliana to sposób na przekazanie wiedzy partnerom i współpracownikom, jak również pobudzenie chęci poznania kawy z jej tysiącem odcieni. Poprzez praktykę i naukę umiejętności tworzymy kulturę kawy we Włoszech dla przyszłych pokoleń.





Lavazza powstała w 1895 roku, pierwotnie sprzedawała mydło, napoje alkoholowe,oliwę, przyprawy, i oczywiście kawę. Towary były wytwarzane lub przetwarzane na miejscu w sklepie. W 1910 roku Luigi Lavazza stworzył mieszankę kawy jako pierwszy, co pozwoliło rozwinąć firmę i zatrudnić nowych pracowników. W 1923 roku kawa zaczęła być pakowana przed sprzedażą, co pomogło w jej transporcie i przechowywaniu. W latach 1947-1948 Lavazza wprowadziła opakowania z nazwą swojej marki. W 1955 roku firma zbudowała fabrykę w Turynie, gdzie do dziś znajduje się siedziba firmy. W 1969 roku pojawiła się torebka pakowana próżniowo, która zastąpiła puszkę. W 1979 roku powstało "Luigi Lavazza Centre for Studies and Research into Coffee" poprzednik dzisiejszego "Lavazza Training Center". W 1989 roku Lavazza stworzyła nowe działy firmy, zajmujące się automatami do sprzedaży i specjalnym systemem Lavazza Espresso Point wykorzystującym kapsułki zawierające jedną dozę kawy. W latach 1990-2000 Lavazza rozwinęła działalność na rynkach europejskich. Obecnie Lavazza jest jedną z najważniejszych palarni kawy na świecie. Jest liderem na rynku włoskim mającym 48% udział w rynku detalicznym (źródło: Nielsen). Lavazza jest dostępna u dystrybutorów oraz w oddziałach Lavazza w ponad 90 krajach na całym świecie. W 2011 roku obroty firmy przekroczyły 1,2 miliarda Euro, a firma działa w sektorze kawy pitej w domu oraz kawy sprzedawanej w barach kawiarniach i dostarczanej do biur.


Lucaffe
Począwszy od małej kawiarni połączonej z palarnią kawy, firma rozwijała się w ogromnym tempie: od milionów saszetek rocznie do dwóch milionów saszetek miesięcznie w ciągu niecałych 14 lat. Szeroka gama produktów jest przeznaczona na rynki międzynarodowe, przy zachowaniu tradycji włoskiego procesu wypalania kawy. Jest wiele przyczyn tego sukcesu. „Włoska Palarnia Kawy Gian Luca Venturelli” została założona w 1996 roku na wybrzeżu jeziora Garda (w Padenghe sul Garda), dzięki pasji i zaangażowaniu właściciela - Gian Luci Venturelli. Firma szybko rosła, najpierw w fabryce w Roncadelle (Brescia), gdzie oprócz wyposażenia do wypalania i mielenia kawy została zainstalowana innowacyjna instalacja do pakowania papierowych saszetek. To pozwoliło firmie wyspecjalizować się w produkcji towaru, który wkrótce okazał się być niezwykle popularny. W 2004 roku firma wypalająca kawę przeniosła się do nowej siedziby w Carpenedolo (Brescia). Nadal jest prowadozna przez Gian Lucę Venturelli i produkuje ekskluzywne ekspresy do kawy wykorzystujące saszetki pod marką La Piccola. Współpraca obu firm, wykorzystująca najlepsze tradycje związane z projektowaniem maszyn do wypalania kawy i espresso, doprowadziła do pełnego eksperymentowania w dziedzinie systemu ESE „easy served espresso", dzięki czemu możliwe jest wytwarzanie produktów o doskonałej jakości w obu gałęziach działalności. W 2010 r. nastąpił dalszy rozwój firmy wraz z otwarciem nowego budynku fabryki.



Melitta Bentz, 35-letnia gospodyni domowa z Drezna w Niemczech, wymyśliła pierwszy filtr do kawy, otrzymując patent dla "Filtra górnego urządzenia wyłożonego papierem filtracyjnym" z biura patentowego w Berlinie 8 lipca 1908 r.. Założyła spółkę noszącą jej imię w tym samym roku. W latach trzydziestych Melitta zmieniła oryginalny filtr, zwężając go w kształcie stożka i dodając żebra. To stworzyło większy obszar filtracji, co umożliwia lepszą ekstrakcję kawy mielonej. W 1936 r. wprowadzono szeroko rozpoznawalny papier filtracyjny w kształcie stożka, który mieścił się wewnątrz zwężającej się ścianki filtra. Melitta kontynuowała opracowywanie nowych technik w celu poprawy kształtu, wydajności, materiału i procesu produkcyjnego systemów filtrujących. W 1989 r. Wprowadzono filtry do kawy Natural Brown pochodzące z niebielonej pulpy, co pozwoliło na usunięcie zanieczyszczeń powstałych w procesie ługowania,W 1992 r., odpowiadając na popularność popularnego białego papieru filtracyjnego, Melitta opracowała proces tlenu w celu wytworzenia białego papieru bez chloru. W 1997 roku Melitta opracowała kolejny filtr o smarach smakowych, perforacjach mikrocząstek, które odfiltrowują niepożądane osady, cząstki i oleje. Melitta polepszyła te filtry w 2002 roku, dodając drugi element zabezpieczający do zwiększenia wytrzymałości i trwałości. Bambusowe filtry zostały wprowadzone w 2007 r. W późniejszym czasie udoskonalony filtr z dodatkami smakowymi.



Mokarabia to firma założona w Mediolanie w 1950 roku, a jej celem jest stworzenie wysokiej jakości mieszanek kawy, Mokarabia tworzy oryginalną i najlepszą kawę. Historia rodziny Zanetti jest częścią starożytnej i szlachetnej tradycji weneckiej. Już w 1700 r. Zanetti często podróżował do Indii i Orientu, handlując przyprawami i kawą, pysznym napojem wprowadzonym do Europy przez Wenecjan w XVI wieku. Dziś Mokarabia jest jednym z ulubionych miejsc dla poważnych koneserów kawy w Katarze, oferując kawę najwyższej jakości w bajecznym otoczeniu i w przystępnej cenie! Mokarabia gwarantuje najwyższą jakość na wszystkich etapach i najlepiej wyraża się w najbardziej delikatnym etapie podstawowym: wypalania. Palenie ziaren kawy jest prawdziwą sztuką: tutaj jest mierzona zdolność tworzenia niepowtarzalnego aromatu, smaku, istoty kawy i koloru. Ofiarowanie komuś filiżankę kawy to równie ważny gest, jak "łamanie się chlebem" i jest to najczęstszy akt hojności i gościnności Włochów. Wiele dobrych rzeczy pojawia się przy wspólnej kawie: umowy, handel, a nawet miłość.



Firma handlowa "Giuseppe Molinari", odnosząca sukcesy w branży spożywczej, została założona w 1804 r. Została dostawcą do domu Savoia w 1880 r. Pod nazwą "Ditta Fratelli Molinari" [firma Braci Molinari]. Oliwa z oliwek Molinari zaczęła zdobywać prestiż, zdobywając liczne nagrody międzynarodowe w tym okresie. W 1911 roku, w następstwie innych wiodących kawiarni otwierających się w innych miastach ("Florian" w Wenecji lub "Caffè Greco" w Rzymie) rodzina otworzyła "Bar Molinari", które stało się miejscem spotkań całego miasta i miejsca spotkań artystów i intelektualistów, w samym sercu Modeny. W 1944 założyciel Giuseppe i jego synowie Alberto i Emilio zaczęli wypalać kawy w obiektach przy Via Rismondo w środku historycznego centrum. Gdy działalność firmy rozwinęła się , wypalanie kawy przeniosło się na ulicę Modonella, a następnie na Via Fanti, gdzie firma zmieniła strukturę korporacyjną na "Caffè Molinari S.p.A."



Firma Mövenpick Fine Foods działa w Szwajcarii i Europie, jako dostawca wysokiej jakości produktów spożywczych oferujących wyjątkowe wrażenia. Na szwajcarskim rynku krajowym Mövenpick Fine Foods oferuje kawę, wędzone specjały z ryb, sosy do sałatek, oryginalny Mövenpick Beefsteak Tatar i czekoladę. Dodatkowo w Europie oferowane są przetwory, napoje kawowe, jogurty, desery z brzoskwini i deserów. Wyrafinowana jakość premium z wybranymi i nieprzetworzonymi naturalnymi składnikami gwarantuje, że produkty mają wyjątkowy i autentyczny smak. Wszystkie produkty firmy Mövenpick Fine Foods są produkowane w oryginalnych szwajcarskich recepturach i są stale uzupełniane innowacyjnymi, nowymi produktami najwyższej jakości. Właściwe licencje i partnerzy handlowi przestrzegają obietnicy jakości i wprowadzają do obrotu różne produkty premium na różnych rynkach



We wczesnych latach trzydziestych Ugo Incerpi, właściciel baru „Nowy Jork”, kupił maszynę do wypalania kawy, aby móc zaoferować specjalny produkt wyrafinowanym klientom odwiedzającym miasto uzdrowiskowe, aby odpocząć i "zażyć wód". Wynik? Jego kawa była tak dobra, że w krótkim czasie rozeszło się wieść o jego barze, a w niedziele przyjeżdżali klienci z Florencji, aby cieszyć się doskonałą kawą "Sor Ugo". Klasyczna marka "Caffè New York" z logo reprezentowana przez ciemnoskórą kobietę trzymającą garść ziaren kawy pojawiła się w połowie lat trzydziestych. Odświeżona wersja tego logo jest używana do dziś. W latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych działalność rzemieślnicza przeistoczyła się dzięki Oscarowi Onori, zięciowi Incerpi. Caffè New York zaczęto rozprowadzać w barach i kawiarniach Toskanii. W tym okresie powstała szczególnie łagodna mieszanka kawy "Primeros", która ma siłę prawdziwego włoskiego espresso. Na opakowaniu tej mieszanki jest myśliwy cieszący się gorącą filiżanką "Caffè New York". Historia firmy trwa aż do dzisiaj; kiedy o każdej porze dnia tysiące ludzi na całym świecie pije naszą kawę. Nie tylko w Toskanii, ale także w Japonii, Francji, Kanadzie, Południowej Afryce i Niemczech, gdzie otrzymaliśmy specjalne uznanie pokonując znacznie bardziej znanych konkurentów. To nasza historia, opowieść o pasji do naszej pracy i poświęceniu się konsumentowi. Tak więc, kiedy tylko będziesz cieszyć się filiżanką "Caffè New York", przygotowaną z uwagą w swojej ulubionej kawiarni, zamknij oczy i pomyśl o 80 latach historii naszej marki.



Palombini
Wszystko zaczęło się w latach czterdziestych, począwszy od idei Giovanniego Palombini, twórczego człowieka, który jest wielkim innowatorem. W tych trudnych, powojennych czasach założył on firmę wspierającą włoski rynek kawy. Bardzo szybko zyskała ona uznanie wśród konsumentów. Najbardziej wymagający Rzymianie to miłośnicy Palombini.Wśród klientów firma z wielką dumą wspomina papieża Pawła VI. Syn założyciela firmy, Aldo Palombini, który odziedziczył tę samą pasję do kawy, początkowo pomagał ojcu, a następnie kierował rozwojem rodzinnego interesu, konsolidując i poszerzając swoje doświadczenie z dbałością o każdy szczegół,na wszystkich etapach produkcji kawy. Palombini rozpowszechnia tradycję wysokiej jakości włoskiej espresso w Europie, Ameryce Północnej i Azji.



Pellini to firma zrodzona z historycznej pasji rodziny Pellini i doskonałego włoskiego espresso. Doskonałe mieszanki kawy, ich aromat i smak zostały opracowane dla coraz bardziej świadomych i międzynarodowych konsumentów. Marka, która jest synonimem wysokiej specjalizacji i unikalności w świecie kawy. Firma, która rozwinęła się dzięki inwestowaniu w jakość, jednocześnie zaspokajając potrzeby miliony klientów, zainterseowanych kawą Pellini ze względu na jej niepowtarzalny charakter. Kawa espresso Pellini doceniana jest zarówno przez najlepsze bary kawowe, jak i włoskie rodziny:


Ristora
Włoscy konsumenci niechętnie polegają na produktach instant, nie tylko podczas śniadania, ale także przy wszystkich innych okazjach. Nawyki jednak się zmieniają, Prontofoods, oferując rozpuszczalne produkty do przygotowywania napojów w wielu różnych odmianach przyczyniło się zdecydowanie do rozwoju branży. Marka Ristora jest absolutnym liderem w dziedzinie herbaty instant, ale Prontofoods to również czekolada, mleko w proszku, śmietanka do kawy, cappuccino, rumianek, kawa rozpuszczalna, herbata, herbata i rumianek w filtrach, słodziki w saszetkach i tabletkach, fruktoza, puddingi i inne produkty. Działalność Prontofoods rozpoczął ponad 40 lat temu Luciano Pensante, obecnie nadal właściciel firmy, zaczynając od małej niszy rynkowej. W ciągu 40 lat firma znacznie się rozwinęła i zdywersyfikowała obszar swojej działalności. Nie ma kanału dystrybucji, gdzie Prontofoods nie byłoby obecne. Produkty firmy są eksportowane do niemal pięćdziesięciu krajów na całym świecie. Biura Prontofoods zlokalizowane są w Montichiari (Brescia), dwa zakłady produkcyjne znajdują się w Montichiari - o powierzchni 58 000 metrów kwadratowych oraz w S. Olcese (Genua), gdzie powierzchnia wynosi 5.800 metrów kwadratowych. Firma zatrudnia 240 osób. Sprzedaż Prontofoods stale wzrasta. Rok 2009 zamknął się na 108 000 000 euro, 2010 r. Do 115 mln euro. Firma inwestuje nieustannie w badania, technologie i maszyny, aby stawić czoła rynkowi, w którym konkurencja jest coarz większa. W obliczu znaczenia komunikacji w celu zwiększenia reputacji marek (Ristora, Maraviglia, Hydrolytin), Prontofoods stopniowo zwiększało odsetek inwestycji reklamowych w ciągu ostatnich kilku lat i nadal poświęca na reklamę spore środki, przy użyciu tradycyjnych mediów: telewizji, radia i gazet. Doświadczenie, technologia, jakość, obsługa, konkurencyjność i komunikacja: doskonały sposób na stawienie czoła wyzwaniom przyszłości.




Segafredo Zanetti to firma, która od zawsze była ściśle związana ze światem barów i restauracji, podstawowym i niezbędnym ogniwem w jej systemie wartości. Segafredo Zanetti oferuje zintegrowaną ofertę dla profesjonalnego klienta: produkty i usługi specjalnie zaprojektowane w celu zaspokojenia wszystkich potrzeb rynku. Od zwykłych działań, przez natychmiastowe wsparcie, które wykorzystuje sieć wsparcia rozsianą po całych Włoszech, aż do działań nadzwyczajnych, z doradztwem w wyborze sprzętu i tworzenia planu szkoleń dla powstającej kafeterii. Wszystko to ma jeden cel: wzmacnianie kultury espresso i zagwarantowanie konsumentowi końcowemu produktu o doskonałej i stałej jakości. Segafredo Zanetti bardzo wierzy w to, że barman, gwarantując filozofię firmy i reprezentuje ją przed konsumentami. Oferta Segafredo Zanetti dla barów zawiera, oprócz kawy, dokładnie wybrane produkty kolonialne: od kakao po herbatę czy przyprawy. Segafredo Zanetti, zdaje sobie sprawę, że nie tylko jakość kawy i produktów ale również wystrój i ciepło miejsc serwujących kawę sprawia, że klient będzie lojalny wobec baru. Dlatego też opracowała elegancką linię materiałów dla barów które są funkcjonalne dla barmana, podnosząc jednocześnie estetykę umeblowania pomieszczeń baru.





Caffè Vergnano, zasłużony producent kawy z Piemontu,to firma prowadzona przez rodzinę Vergnano od czterech pokoleń. Patrzymy w przyszłość skupiając się na kreatywności, innowacyjności i jakości. Caffè Vergnano, firma z długą, prestiżową historią została założona w 1882 roku. Początkowo była małą apteką w Chieri, małym miasteczku u stóp wzgórz Turynu, założoną przez dziadka obecnych właścicieli firmy: Domenico Vergnano. Firma patrzy w przyszłość ze spokojem, opierając się na na swojej fabryce z 13.500 metrów kwadratowych i 18 zautomatyzowanymi liniami produkcyjnymi. Jest szóstą co do wielkości włoską firmą na rynku detalicznym, z obecnością w 19 regionach Włoch, ponad 4,500 klientami HORECA oraz ponad 70 kawiarniami 1882 w 19 krajach na całym świecie. Ponadto z powodzeniem eksportuje kawę na rynki wielu krajów.

pixelpixel